هوش مصنوعی و حذف صداهای مزاحم در محیط

یکی از بهترین کاربردهای هوش مصنوعی را می توان به کمک آن برای حذف نمودن انواع سرو صدای مزاحم در محیط نسبت داد.

در حقیقت ابداع کننده این روش مایکروسافت می باشد که با کمک این فناوری مشکلات رایج موجود را حل نمود.

متأسفانه در دنیای امروز یک نوع جبهه ای برای استفاده از هوش مصنوعی وجود دارد. غافل از آنکه این هوش قصد ندارد تا جای افراد را بگیرد، بلکه قصد دارد تا از فناوری برای راحتی در کارها کمک بگیریم.

همچنین کارهای خود را با بهترین شیوه و با کیفیت عالی به پایان برسانیم.

به عنوان مثال زمانی که شما در محیط کار یا منزل خود مشغول بکار کردن هستید، صداهایی مزاحم در اطراف شما شنیده می شود. در شرکت های بزرگ فضا کاملاً باز بوده و هر فرد نمی تواند اتاق مخصوص به خود را داشته باشد.

بنابراین برای آنکه بتوانیم کیفیت کار را بالا ببریم و از مشکلات در حین کار خود کم کنیم، باید این صداها را از میان برداریم.

با حذف صداها تمرکز بالاتر می رود. سرعت کاری افزایش خواهد یافت. شما در همان تایم کاری می توانید کارهای بیشتری را انجام دهید.

در آینده قطعاً چنین فناوری به روی کار می آید و هوش مصنوعی می تواند این مسئله را حل کند.

 

هوش مصنوعی و حذف صداهای مزاحم در محیط

Microsoft Streams و کاربرد هوش مصنوعی

مایکروسافت در اولین مرحله از بررسی خود توانسته تا صداهای مهم در ویدئوها را افزایش دهد. اما صداهای مزاحم و بی مورد را حذف کند.

در این صورت تمرکز بر روی اصل موضوع بیشتر می شود. مایکروسافت قصد دارد تا از این تکنولوژی بسیار مهم در تمام زمینه های کاری خود کمک بگیرید.

 

Microsoft Streams  چیست؟

در حقیقت این سرویس به عنوان سرویسی برای میزبانی ویدئو کاربرد دارد. ویدئوهایی که پخش می شود در نهایت دقت رمزگذاری شده و تنها به همان شخص مورنظر ارسال خواهد شد.

حتی شما می توانید به کمک آن هرآنچه که می گویید را به یک متن تبدیل کنید و زحمت تایپ را هم از میان بردارید.  کسب و کارهایی که این سرویس از آن پشتیبانی می کند و همچنین تعداد زبان های مورد استفاده، بسیار وسیع هستند.

 

 

 مایکروسافت در آینده چه برنامه ای دارد؟

مایکروسافت برنامه های گسترده ای برای فضای ابری با کمک هوش مصنوعی دارد که در حال حاضر در تحقیقات آن به سر می برد. با این تکنولوژی دیگر نیازی نیست تا شما وسایلی را برای کاهش این صدا خریداری کنید. زیرا این وسایل هم نمی توانند کیفیت ارائه شده توسط هوش مصنوعی را به همراه داشته باشند.

از این فناوری با ارزش به زودی رونمایی می شود تا دنیا با یک تحول مهم دیگر روبرو شود. هدف اصلی مایکروسافت استفاده از این فناوری برای فعالیت ها در محیط کار بوده که برای تحقق آن به بازه زمانی طولانی تری نیاز است.

پیام بگذارید

تمامی حقوق محفوظ و مربوط به

راهکارهای مبتنی بر ویپ آپتل است.

راهنمای سایت

مدیریت پروژه

سوالات متداول

حریم خصوصی

مدت و شرایط

مدیریت کارها

گزارش نویسی

ما را دنبال کنید

تلفن : 02191302067
موبایل : 09127044671
ایمیل : info at uptels ir