شماره تلفن ابری را بیشتر بشناسید!

شماره تلفن ابری در اصطلاح به یک شماره تلفن مجازی هم شهرت دارد و قابل استفاده برای افرادی خواهد بود که دورکاری انجام می دهند.

همانطور که اطلاع دارید در هر شغلی که دورکاری انجام می دهند الزامی برای حضور افراد وجود ندارد و می توانند از فاصله های دور در سریع ترین زمان با هم در تماس باشند. بنابراین نیازی به فضای فیزیکی بزرگ همانند یک دفترکار هم وجود ندارد.

این روزها شاید از گوشه و کنار در رابطه با شماره تلفن ابری خبرهایی شنیده باشید. اما همه ی افراد در این زمینه آگاهی لازم را ندارند و می توانند از طریق مطالعه این مطلب به تفاوت های این سیستم با تلفن ثابت و معمولی بپردازند.

سیستم تلفن مجازی و تفاوت با تلفن معمولی

در مواردی که شما خط تلفن معمولی از نوع ثابت  را انتخاب می کنید، این خط بر روی خط های تلفن در مخابرات بنا شده و شماره ای هم به شما داده می شود. هر زمان که نیاز دارید می توانید این شماره را تغییر نام دهید. اما در صورتی که از مکان شما تغییر کند امکان استفاده از آن وجود ندارد.

شماره تلفن ابری را بیشتر بشناسید!

به عنوان مثال شما نمی توانید در هر کجایی از شهر از همان شماره خود استفاده کنید، مگر آنکه در همان محدوده ی مخابراتی جابجایی صورت پذیرد. بنابراین محدودیت در این رابطه حرف اول را می زند.

اما در مقابل شماره تلفن ابری وجود دارد که محدودیت در رابطه با این شماره تلفن معنایی ندارد. بنابراین شما در هر جایی که باشید می توانید از شماره تلفن ابری یا مجازی کمک بگیرید. این در رابطه با افرادی که دفتر کاری ندارند بسیار مورد استفاده خواهد بود.

 مهم ترین مزایای استفاده از شماره تلفن ابری

افرادی که دفتر کاری ندارند و خود به تنهایی کارها را انجام می دهند قطعاً دوست ندارند هزینه ای بابت افزایش نیرو داشته باشند. بنابراین به حداقل ها راضی هستند. اگر خط تلفن ثابتی برای کار تهیه شود نیاز است تا فردی هم پاسخگو باشد.

برخلاف این مشکل در شماره تلفن ابری می توانید بدون حضور فرد از طریق سیستم پاسخ دهی گویایی که وجود دارد به کارها بپردازید.  برای استفاده از این تلفن نیازمند خط اینترنت هم هستید. حتی اگر در دورترین نقطه دنیا هم زندگی کنید می توانید با کشورهای دیگر در ارتباط باشید و کسب و کار خود را رونق بخشید.

حتی این خط تلفن می تواند امکاناتی نظیر فکس و همچنین صندوق صوتی را برای دریافت پیام های صوتی را در اختیار شما قرار دهد.

شماره تلفن مجازی می تواند به زیر مجموعه یک تا نه بخش تقسیم بندی شود. بنابراین بر اساس نیاز خود می توانید داخلی هایی را برای آن تعریف نمایید.

توصیه می شود هر فردی که قصد دارد تا کسب و کار خود را به همه ی دنیا نشان دهد و در این کار پیشرفتی داشته باشد نیاز است تا از این طریق عمل کند تا هم هزینه کمتر و هم سود بیشتری را تجربه نماید.

 

از دیگر امکانات این تلفن خرید بسته ای با نام منشی مجازی خواهد بود که می تواند ارتباط صمیمی تری را با مشتری های شما برقرار نموده و توضیحات لازم را ارائه دهد.

پیام بگذارید

تمامی حقوق محفوظ و مربوط به

راهکارهای مبتنی بر ویپ آپتل است.

راهنمای سایت

مدیریت پروژه

سوالات متداول

حریم خصوصی

مدت و شرایط

مدیریت کارها

گزارش نویسی

ما را دنبال کنید

تلفن : 02191302067
موبایل : 09127044671
ایمیل : info at uptels ir