آیا سیستم ویپ با معایبی هم همراه است؟

شما می توانید با کمک اینترنت بدون آنکه هزینه زیادی کنید، ارتباط های خود را از طریق سیستم ویپ گسترش دهید. اما این سیستم هم با معایبی همراه خواهد بود.

هر فردی که اطلاعات پایه ای در رابطه با ویپ داشته باشد، برای استفاده از این تکنولوژی مشتاق خواهد بود. بررسی ها نشان می دهد که افراد بی شماری پس از استفاده از آن در کسب و کار خود لبخن رضایت بر لب دارند. زیرا شما با هزینه بسیار ناچیز توانایی استفاده از سود کلانی دارید. قطعاً این موضوع برای هر فردی جذابیت خاص خود را دارد.

این سیستم توانایی آن را دارد که هم در داخل خانه شما و هم در بیرون از خانه فعالیت را انجام دهد. حتی شما در هر جایی که هستید می توانید با کمک آن ارتباطات خود را قوی تر کنید. بنابراین اگر از مزایای این سیستم تعریف کنید، بسیار زیاد است. شما می توانید این اطلاعات را از مطالب سایت ما دنبال نمایید.

مشکلات مربوط به صدا در ویپ

علی رغم آنکه ویپ می تواند ارتباطات مربوط به شما را تسهیل نماید، اما در کنار آن مشکلاتی هم دارد. این سیستم ارتباط مستقیم با اینترنت شما دارد. در صورتی که شما بتوانید سرعت مربوط به اینترنت خود را بالا ببرید اکر مشکلات از جمله قطعی صدا از بین می رود. اما در صورتی که اینترنت با سرعت پایین باشد، احتمال قطعی های پی در پی وجود دارد.

در این زمینه تلاش های بسیاری انجام شده تا بتوانند محدودیت را رفع کنند. با عنایت پروردگار بسیاری از معایب حل شده اند، از جمله آنها می توان به نویزها اشاره نمود. در صورتی که بتوانید از تلفن های مخصوص استفاده کنید، دیگر عیبی نظر شما را متوجه خود نخواهد کرد.

اگر قصد دارید تا صدایی کاملاً واضح را بشنوید باید میزان پهنای باند را برای اینترنت خود افزایش دهید.

آیا سیستم ویپ با معایبی هم همراه است؟

 مشکل در وصل شدن به اینترنت

در رابطه با این برقراری تماس به صورت اینترنتی مشکل دیگر در خصوص اتصال به اینترنت خواهد بود. اگر این اتصال برقرار نباشد، یا به هر دلیلی اینترنت شما کار نکند، برقراری تماس امکان پذیر نخواهد بود. حتی اگر اختلالی چند ثانیه ای در سرعت اینترنت به وجود آید احتمال قطعی مربوط به سیستم ویپ دور از انتظار نیست.

 مشکل ویپ در ادارات

معمولاً این سیستم در ادارات با توجه به مشترک بودن اینترنت در بین جمع وسیعی از کارکنان با اختلال همراه است. زیرا در عین حال که تماس های اینترنتی برقرار می شود، کارمندان در حال ارسال فایل و بهره بردن از اینترنت هستند. پس تنها راه حل افزایش پهنای باند اینترنت و سیستم وای فای است.

حتی اگر اتصالات مربوط به تلفن، از قبیل کابل تلفن، اینترانت و حتی برق محدوده شما قطع گردد، امکان برقراری تماس با این سیستم وجود ندارد.

امنیت شبکه اطلاع رسانی شما از طریق سیستم مذکور برخلاف خطوط عادی تلفن با هک هم مواجه می شود. یعنی این احتمال وجود دارد که هکرها اطلاعات موجود شما را ضبط کنند و به سوء استفاده بپردازند.

راه حلی برای رفع مشکل برق در ویپ

امروزه تکنولوژی هایی وجود دارد که می تواند این مشکل را به صورت کامل رفع نماید. از جمله آنها می توانیم به برق روی کابل شبکه اشاره کنیم. این برق از نوع کاملاً اضطراری بوده و در زمان قطعی برق توانایی برگشت به حالت عادی را دارد. حتی تجهیزات و عملکرد ویپ برای یک ثانیه هم قطع نخواهد شد.

ویپ در برابر هک با چه روشی محافظت می شود؟

بررسی ها نشان می دهد که شیوه های جدیدی از نوع وی پی ان برای مقابله با عوامل هک وجود دارد. البته در کنار آن سیستم هایی برای جلوگیری از هر نوع آسیب هم راه اندازی شده است. در صورتی که بخواهید تا برای خط شهری و سیستم ویپ مربوط به آن این کار را انجام دهید با خرید یک اعتبار مخصوص آنتی هک این پکیج فعال می شود.

با خرید این سیستم های آنتی هک هم برای خطوط شهری و هم برای سیستم ویپ متصل به گوشی همراه می توانید از ورود هر عامل مزاحمی جلوگیری نمایید. آمارها نشان می دهد که چنین سیستم هایی نتایج مثبتی را به دنبال داشته اند.

سیستم های آنتی هک بدین صورت عمل می کنند که هر بار ورود را چک نموده و اگر از یک سیستم سه بار پسود اشتباهی ثبت شود آی پی مربوطه مسدود خواهد شد. پس از این پروسه آی پی دیگر در هیچ سیستمی معتبر نیست و در تمام سرور ها مسدود می شود. تنها راه حل برای بازگشت دوباره آی پی پاک کردن آن توسط ادمین اصلی است.

 

پیام بگذارید

تمامی حقوق محفوظ و مربوط به

راهکارهای مبتنی بر ویپ آپتل است.

راهنمای سایت

مدیریت پروژه

سوالات متداول

حریم خصوصی

مدت و شرایط

مدیریت کارها

گزارش نویسی

ما را دنبال کنید

تلفن : 02191302067
موبایل : 09127044671
ایمیل : info at uptels ir